Asset Publisher Asset Publisher

OTWÓRZ SKLEP DOBRE Z LASU

Dobre z Lasu to znak towarowy Lasów Państwowych będący elementem projektu “Zdrowa żywność z polskich lasów”. Jego celem jest promowanie produktów pochodzących z polskich lasów. Logotyp „Dobre z Lasu” to świadectwo żywności najwyższej jakości stworzonej na bazie naturalnych składników.

 

O projekcie

Polskie lasy to nieprzebrane źródło zdrowych i smakowitych produktów. Świadczy o tym nasza rodzima kuchnia, w której nie brak przepisów opartych na dziczyźnie, płodach runa leśnego czy miodzie, takich jak kurki w śmietanie czy pierogi z mięsem z dzika.

 

Eksportowanie znacznej części pozyskiwanej dziczyzny do Europy Zachodniej i powolny zanik tradycji jej spożywania powoduje, że społeczeństwo traci szansę na zapoznanie się z jej walorami.

 

Projekt „Zdrowa żywność z polskich lasów” ma na celu odwrócenie tej tendencji i udostępnienie szerszemu gronu konsumentów ekologicznych, zdrowych produktów w atrakcyjnych cenach. Przypomina on również, że możliwość ich pozyskania zawdzięczamy zaangażowaniu oraz pracy polskich leśników, prowadzących wielofunkcyjną i zrównoważoną gospodarkę leśną.

 

O marce

Marka „Dobre z Lasu” to znak towarowy Lasów Państwowych propagujący projekt „Zdrowa żywność z polskich lasów”. Dzięki logotypowi „Dobre z Lasu” Lasy Państwowe chcą promować żywność naturalnego pochodzenia. Jednocześnie jest on symbolem gwarantującym jej jakość i pozyskanie w sposób zrównoważony i niezaburzający funkcjonowania przyrody.

 

Warianty franczyzy

Nadleśnictwo Wałbrzych ogłasza możliwość uruchomienia sklepów oraz punktów promocyjnych Dobre z Lasu na zasadach franczyzy. Dostępne są dwa różne warianty:

Wariant III

Loklal i wyposażenie sklepu Dobre z Lasu jest własnością lub jest zarządzane przez Operatora.

Założono, że sklep Dobre z Lasu zarządzany jest przez niezależnego Operatora, prowadzącego działalność gospodarczą na swój koszt i ryzyko, na podstawie umowy zawartej pomiędzy Operatorem i Nadleśnictwem. Operatora wyłania Nadleśnictwo w drodze konkursu. Wszystkie działania promocyjne i marketingowe, będą nadzorowane są przez Centrum Informacyjne Lasów Państwowych. 

Wariant IV

Uruchomienie Punktu Promocyjnego Dobre z Lasu.

Wariant ten stwarza możliwość utworzenia sekcji Dobre z Lasu w funkcjonującym punkcie handlowym lub gastronomicznym na terenie nadleśnictwa. 

 

Dodatkowe informacje o projekcie i sklepie można znaleźć na stronie: www.dobrezlasu.pl/

 

 

Osoby zainteresowane współpracą, w celu zdobycia szczegółowych informacji, mogą się kontaktować z Wojciechem Siwiec (tel. 787 034 350).